تور مشهد

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور مشهد

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه در شمار هتل های چهار ستاره استانبول قرار دارد و به علت واقع شدن در قلب استانبول ، میدان تقسیم ، یکی از مهمترین مناطق استانبول از موقعیت جغرافیایی بی نظیری برخوردار است. هتل تکسیم گونن استانبول برای مسافران تور ترکیه انتخاب مناسبی است زیرا به جاذبه های گردشگری استانبول بسیار نزدیک است. در اطراف هتل سالن اپرا، تئاترهای گوناگون، گالری های هنر، کافه و بارهای متعدد وجود دارد که از دیگر مزایای دسترسی راحت این هتل به اماکن تفریحی استانبول محسوب می شود.

طراحی این هتل چشم گیر است به طوریکه نمای آن از مرمر و سرامیک می باشد . کلیه اتاق ها لوکس و مجهز به امکانات کامل می باشند. در صورت اقامت میهمانان تور ترکیه سه روز یا بیشتر در هتل، در هنگام ورودشان با یک ظرف پر از میوه از آن ها پذیرایی خواهد شد و اگر هم بیشتر از یک هفته در هتل اقامت داشته باشند بطری نوشیدنی هدیه خواهند گرفت. در هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای میهمانان تور ترکیه سرو می شود. 

هتل تکسیم گونن استانبول ترکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه ,

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد: تور مشهد آذر 94

 

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستوران و کافی شاپ های هتل درویشی مشهد

رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را برای گردش گران تور مشهد در هتل درویشی حقیقت ببخشید.تور مشهد آذر 94

رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر  برای مسافران تور مشهد صبح خود را در این رستوران آغاز کنید.
چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده است که ساعات خوبی را برای گردشگران تور مشهد رغم می زند.
رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی
رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل
کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم  کام مسافران تور مشهد را شیرین می کند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,

رستوران تندور مشهد

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد آذر 94همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,

جاذبه های گردشگری مشهد

سقاخانه اسماعیل طلایی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزیین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

 


 

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد

پارک جنگلی طرق مشهد از جاذبه های دیدنی زیبای مشهد می باشد که آب و هوای بسیار خوبی دارد که در نزدیکی میدان غدیر در بزرگراه شهید کلانتری قرار گرفته است که دارای انواع درختان و گیاهان طبیعی و متنوع می باشد. درخت زیبای اقاقیا و درخت زبان خشک بیشترین درختان پارک جنگلی طرق مشهد می باشد درختانی مانند: پهن برگ , افرا , نارون زیبای چتری , سوزنی برگ , سرو نقره ای و خمره ای و دیگر درختان در پارک جنگلی طرق مشهد می باشد. در پارک جنگلی طرق کمپ وجود دارد که مکانی مخصوص چادر زدن , سرویسهای بهداشتی , زمین بازی ویژه کودکان و غیره می باشد. از وسیع ترین پارکهای مشهد پار ک طرق مشهد می باشد که مسافران تورمشهد از این پارک بازدید می کنند.

پارک جنگلی طرق مشهد

 


 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد ,