تور مشهد

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور مشهد

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

هتل های 5 ستاره اسپانیا

Hotel Urban Madrid Spain

معرفی:هتل 5 ستاره اربن از بهترین هتل های مادرید میباشد که دارای 69 اتاق دارد.موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که مسافران تور اروپا میتوانند به راحتی به جاذبه های گردشگری دسترسی پیدا کنند.اتاق های هتل استاندارد و طراحی فوق العاده زیبا و شیکی دارند.کارکنان و پرسنل این هتل 5 ستاره شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.هتل اربن با رارئه بهترین خدمات و امکانات رفاهی از مسافران و گردشگران تور اروپا پذیرایی میکند و مسافران عزیز میتوانند در این هتل 5 ستاره اقامت رویایی را در کنار عزیزان خود داشته باشند.هتل اربن از هتل های مورد علاقه مسافران تور اروپا شهریور 98 میباشد.

امکانات هتل:سولاریوم،سالن ورزشی،اجاره خودرو،خدمات دربانی، امکانات ویژه معلولین،پذیرش ۲۴ ساعته،صندوق امانات،اتاق عایق صدا،وای‌فای (رایگان)،  رستوران، جعبه امانات، پارکینگ، پذیرایی نوشیدنی، وچرخه کرایه ایی، خشک شویی، کیوسک، استخر رو باز، موتور کوهستانی، تراس حمام آفتاب،سان لانجرز، باشگاه، ساحل اختصاصی، فکس، ماساژ، هواساز اتاق، کافی شاپاتاق کنفرانس

امکانات اتاق:بالکن، تلویزیون،تلفن،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایشی،دمپایی،یخچال،سیستم گرمایشی و سرمایشی،لوازم آرایشی،آباژور،مبلمان،وان در حمام،تخت دو تخته،سشوار، اینترنت

رستوران:مسافران تور اروپا میتوانند در این رستوران از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در فضای بسیار شیک این رستوران نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا گالری Thyssen-Bornemisza فقط 200 متر

فاصله هتل تا میدان اصلی 300 متر

فاصله هتل تا فرودگاه 13.1 کیلومتر 


Hotel Bagués Barcelona Spain

معرفی هتل:هتل 5 ستاره bagues از هتل های زیبا و عالی شهر بارسلونا میباشد که در منطقه خوب این شهر قرار دارد.این هتل با مراکز تفریحی و فرودگاه فاصله کمی دارد.طراحی زیبای این هتل مورد توجه مسافران تور اروپا قرار گرفته است.کارکنان این هتل نیز مسلط به چند زبان هستند تا بتوانند با شما به راحتی ارتباط برقرار کنند.اتاق های این هتل ویو بسیار زیبا به شهر دارد.امکانات عالی این هتل نیز همه ساعته در اختیار مسافران تور اروپا تابستان 98 قرار میگیرد تا اقامتی رویایی را این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

امکانات هتل:استخر روباز،وای فای،ررستوران،کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،روم سرویس،لباسشویی،خشکشویی،باشگاه،انبار چمدان،رنت اتومبیل،ترانسفر فرودگاهی،صرافی،سرویس اتو،آسانسورؤگاو صندوق،سیستم تهویه

امکانات اتاق ها:تمام اتاق ها دارای اینترنت رایگان،تلوزیون با ماهواره،یخچال،سرویس حمام با لوازم بهداشتی،اتاق عایق صدا،سیستم تهویه مطبوع،صبحانه در اتاق که مسافران تور اروپا میتوانند به راحتی در طول اقامت خود از این امکانات استفاده کنند.

موقعیت جغرافیایی:این هتل در بهترین منطقه شهر بارسلونا قرار دارد تا مسافران تور اروپا بتوانند به راحتی به نقاط مختلف دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره اقامتی رویایی برای مسافران تور اروپا همه روزا فراهم میکند.


viladomat hotel barcelona spain

معرفی : هتل ویلادومات یکی از هتل های 3 ستاره شهر بارسلونا اسپانیا است که در مرکز شهر بارسلونا قرار گرفته است. ساختمان هتل در هفت طبقه ساخته شده است و در تقاطع دو خیابان قرار گرفته است. فضای داخلی هتل تماما از پارکت پوشیده شده و بسیار تمیز است. در فضای این هتل سعی شده است سادگی در اولویت باشد و از استفاده کردن وسایل اضافی حذر شده است. تعداد 81 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد.

viladomat hotel barcelona spain

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دبل و توئین هستند که در آن ها امکانات حمام اختصاصی با سشوار، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن و اینترنت وجود دارند.

امکانات هتل : کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لاندری، خشکشویی، مرکز تجارت، اتاق جلسات، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، روزنامه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

viladomat hotel barcelona spain

رستوران هتل : رستوران هتل ویلادومات انواع غذاهای اسپانیایی را برای ناهار و شام سرو می کند. صبحانه این هتل بوفه ای خوش رنگ و طعم از انواع شیرینی ها، نان ها و هر چه فکرش را بکنید است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان Eixample شهر بارسلونا قرار گرفته است. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد.

viladomat hotel barcelona spain

پیشنهاد ما : این هتل یک هتل سه ستاره مقرون به صرفه است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر بارسلون قرار گرفته است. 


Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

هتل پولمن اسکیپر بارسلونا یکی از هتل های 5 ستاره اسپانیا است. این هتل در فاصله 100 متری ساحل قرار گرفته است و یکی از هتل های مجموعه هتل پولمن می باشد. هتل در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار گرفته و 14 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. هتل دارای 239 اتاق با امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، صندوق امانات و حمام با لوازم بهداشتی می باشد. در بام هتل استخر روبازی وجود دارد که با شنا کردن در آن می توانید منظره زیبایی از شهر بارسلون را نیز تماشا کنید. هم چنین  در مرکز اسپا هتل می توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام بخار استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به رسورنا، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لاندری و ... اشاره کرد.

Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.